Anna Blogg -

Bryr stjärnor sig om ifall man spelar för dem?

Dagen började med småpanik då jag inte kunde hitta mina nycklar.
Visade sig sen att det var mamma som tagit dem, har dock fått vara utan nycklar idag, men det har gått bra.

Första lektionen, EOS sista EOS lektionen, för nästa vecka är det bryt vecka.

Måla maskerna, kul :D Blev rätt nöjd med min faktiskt.

Sedan lunch, blä och äckel fisk :S
Åt faktiskt bara en gång idag...

Sedan datakunskap
Inte mitt favoritämne nej...

Hittar inte all information, förösker be om hjälp hela tidne, men Hallon är jobbig...
Aja

Sen svenska iaf, fast jobba historia, eller det är kombinerat svenska/historia, och just ja, ska ju skicka mejl till Historialäraren.

Sen engelska, vi ska hitta en aritst, berätta lite om dne, spela en låt och tala om varför vi gillar den.
Svårt!
Men ska iaf ta Lostprophets- Can't catch tomorrow (good shoes won't save you this time)
Så får vi se vad jag säger om den...

Roligast idag var nog:
Jag talade om för Simon att jag bara pratat med Ullis en gång tidigare, han:
"En gång! Ni betedde er som om ni var barndomskompisar eller nåt"
ja, där ser man ;)

Och nu, istället för att plugga så sitter jag och kollar på något slags dubbat Mio min Mio :D
Attans du och inte bra, men kul :D

Måste, måste, måste spela mer piano sen :O

Kommentarer
Postat av: Z

Hade inte alls tagit dina nycklar, de hade bara smugit sig ner i min jackficka. Det skedde väl på samma sätt som telefonen smög sig ner i min lilla ryggsäck. De vill väl ut på vift helt enkelt.

2008-02-04 @ 21:17:52
Postat av: Z

Hade inte alls tagit dina nycklar, de hade bara smugit sig ner i min jackficka. Det skedde väl på samma sätt som telefonen smög sig ner i min lilla ryggsäck. De vill väl ut på vift helt enkelt.

2008-02-04 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback