Anna Blogg -

8/2

Dage började med att jag trodde att jag missat bussen.
Helt enkelt för att jag kom när den skulle komma (även om det är nästintill omöjligt att den skulle kunna komma när det står att den ska komma) och ingen är vid busshållsplatsen

Det hade jag inte
Och för en gångs skull kunde jag sitta bredvid Emma på bussen. Trevligt

Sedan kör. Sitta bredvid Ullis :D
Flummigt värre
Inte sett henne på en vecka ju, elakt :O
Varför är inte våra scheman mer samspelta?

Sedan idrott för första gången på tre veckor, har avrit annat ivägen de senaste tre Fredagarna.
Springa runt och göra massa konstiga grejer.

Sedan helt okej lunch, med kort rast, sen svenska
Jobba kulturhistoria/svenska
Dö på det
Måste skriva hela arbetet i helgen typ...
Skit, blä, usch, bla
Men översatt nyttig information från engelska nu.

Sedan Samhäll, gå ner till salen långt innan.
Bli mobbad av folk :O
jag fick inte skriva Trevlig helg på tavlan :O
Allmänt elaka var dme mot mig...
Och mitt i alltihop ringer Ullis Simon XD
Ahaha

Sen Samhäll, svara på frågor, lite småtråkigt

Få information om IV-val också
Katalog ska finnas på hemsidan, jaja, den hittar jag ju..
Eller inte nej.
Ska som sagt prata med syon på Tisdag, blir nog bra

Sen hem, prata lite med Ida medans jag väntade på bussen
Trevligt

Och nu är jag nästan klar med engelskan, skönt :D
Jobbat sjukt mycket med den känns det som...

Är extremt hungrig med :O

Kommentarer
Postat av: K

http://orebro.se/nyhetsarkivaktuelltpaskolan.4.5bb817b0112ae15eab68000733.html
katalogen och blanketter...

2008-02-08 @ 17:55:21
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback