Anna Blogg -

7/2

Okej, kanske dags att skriva igen

Inte haft tid tidigare, plugg och skit sådär.

idag äre skönt dag.
Först teater. Se sista pjäserna, och få en reflektionsuppgift. Dö
Kul och se sista scenerna

Klassråd, gick rätt fort.

Sen äta snabbt, snabbt, sen snabbt stan med Jessica och Victoria, inhandla en tröja från HMs pojkavdelning, fin var den, och där sprack mitt inte köpa nåt i Februari, men den kostade bara fyrtio kronor faktiskt.

Aja, sen historia, enj, jobbade inte mycket, aja, ett kulturhistoria arbete att gör ai helgen alltså

Och engelskan ska skickas in idag, men får bli ikväll...

och på Online blir det Lasergame, bara jag och Emma som inte spelat förut tror jag
Blir nog kul :D

Och snart är det sportlov och Bjorli, skönt :D

Nån som akn gissa vad (vem) jag och Ullis pratat om i en timma nu? XD
Känn dig smickra dsäge rjag bara, du förtjänar dte inte ;)

Kommentarer
Postat av: Z

Jag kan gissa. Tror att den har något gemensamt med mig. Rätt?

2008-02-07 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback