Anna Blogg -

14/2

Dagen började med att jag inte orkade går upp. Senast fem över halv (men då får jag typ springa) måste jag vara hemifrån. Fem i hade jag fått på mig leggings och låg i mammas säng för att den var varm och jag förs.
Men jag hann.

Sedan spela upp de små EOS projekten. Vi var de enda som inte hade instument (vi hade ett ägg eftersom dte var det närmaste klockljud vi kom, som sköttes av en lärare)
Massa kul och se allas :D
Hade dock velat se allas, inte bara de som varit på Markurells...
Aja^^
Bra gick det du

Sedan klassråd, massa att skriva jao :D Haha XD

Aja, lunch, trejvligt, inte äckligt, inte gott
Sedan historia, fast jag gick hem.
Fick jobba hemifrån
Nästan klar tror jag...
Gör nog klart det ikväll eller imorgon (måste in senast imorgon)
Mamma ska hjälpa mig med källlista och kolla igenom grejset.

Kommentarer
Postat av: K

älskar dig. hitta på ngt snart? Kramar

2008-02-14 @ 18:11:55
URL: http://kaschi.blogg.se
Postat av: A

Mmm, klart vi ska,
när jag inte har massa plugg o skitgrejs >.

2008-02-15 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback