Anna Blogg -

Vi säger grattis till mig på min födelsedag

Vaknade tjugo i sju idag
Behövde gå på toa, of course
Sedan somna, om, svårt när det är ljust, och jag blir lite halvnervös är jag stängt av väckarklcokan och vet att jag måste vakna en viss tid
Alltså, sova lätt och drömma mysko. Vakna till ibland.
Sen, sjungande folk i mitt rum (mamma alltså, hon är alltid den enda som sjunger)
Få paket
Lite mysiga saker sådär
Biljetter till Sound of Music :D
Som vi visst ska gå på med Emma, Anna och Marie
Kul, kul :D
Och en jättefin träfigur, Happiness hette den, mamma sa
"För jag vill ge dig lite lycka" <3
Lite annat kul, två grejer som ska beställas, för mamma hade inte hunnit det.
Och så en massa pengar
Sedan vare äta nyttig frukost (fyra rostmackor emd smör och marmelad)
och sen cykla till skolan
Ha KUHI första, snart är det prov.
Inte speciellt jättekl, och vet inte hur mycket av det här jag kommer komma ihåg.
(Jag körde för övrigt ett experiment jag tänkte inte säga till nån att jag fyllde år, för jag ville se hur många som kom ihåg det. I vanliga fall säger jagf det till alla jag träffar flera gånger i veckor innan, typ. I studiegruppen kom Kristin ihåg det. Sen sprack jag det själv när jag frågade Simon: "Vet du varför dem flaggar?" (Svar: För att jag fyller år) men då hade det gått en hel lektion, och jag antog att varken han eller Daniel skulle komma på det. Han sa: "Ja, det var det Kristin sa", eller nåt liknande)

Sen när jag kommer upp till matten sitter lite trevligt folk där som ropar Grattis. Peter bärja sjunga, högt, rätt falskt. Haha, men det var ju lite småtrevligt...

Sedan matte då, bara en halvtimma. Gå igenom MVG frågor till NP, panik är nästa vecka, och jag dör ungefär.

sedan lite körövining, sedan sjunga på skolgårde, venne hur bra det lät
Men mamma, pappa och Morfar lyssnade, för dem skulle hämta mig, och det tyckte att det lätt helt okej.

men istället för att följa med dem till pacos så såg jag några treors projektarbete, de hade gjort en film
Rätt bra var den :D
Och Marie och Amanda var duktiga, så klart.

Dsedan få skjuts hem av pappa, men innan det prata med Ullis lite

Äta maten de köpt åt mig på Pacos

Spela Buzz (som jag fick idag) med morfar

Fika, och då kom Emma över

Spela lite mer buzz

Och nu sitter nog Emelie o Sara på buss påväg till mig för lite typ filmkväll :D

de skulle ringa när det var i rondellen vare sagt. Och då får väl jag springa ner :'P
Nej, men dem väntar väl om jag inte är där får vi anta

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh, fyller du år idag?
grattis i sånt fall! :D
ha en fortsatt trevlig dag ;)

2008-04-30 @ 17:50:00
URL: http://jennifererer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback