Anna Blogg -

The day

Okej, här kommer hela dagen då

Börjar emd att jag vaknar vid tjugo i sex
Jippi!
Kollade på två morden i midsommer innan jag cyklade till skolan
Väl där upptäckte jag att skivan inte låg i fodralet och allt bara sket sig med filmen
Filmen ordnade upp  sig tillsist, men var kan skivan vara...Bästa skivan jue, måste ha den, undra, undra, undra
Upptäckte också att det verkade som att min mobil var kvar hemma...

Sedan lunch med Ida, som jag förövrigt inte kände igen, och som hade sin byxor utochin och som hade åkt inlines för att det var en sån dag idag.

Sedan svenska, kolla på början av Tristan och Isolde
Jepps

Engelska, diskutera dödstraff

Piano
Trevligt
Eva är lika mobilhandikappad som min mor
Mkt kul XD

Cykla hem, äta snabbt, sen barnvakt

Stackars Nora ramlade och skrapde i ansiktet

Men, lite kul

Och nu har jag föröskt fixa en powerpoint till imorgon

Ska pröva och prata för mamma när hon kommer hem, vi får se hur det blir...

Aja

Usch, vad jag är trött

Och hungrig

Kommentarer
Postat av: Mor

Var det verkligen lite kul att Nora gjorde illa sig...?

2008-04-22 @ 08:48:51
Postat av: Ida

ja du kände inte igen mej för jag hade mina byxor utochnin. :) he eh

2008-05-08 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback