Anna Blogg -

Segt hörru

Idag
Vakna, som vanligt
sovmorgon
Cykla till skolan
Lyssna lite på Hjördis som pratade lite om olika tavlor
se Röd Måne igen
Duktiga är dem^^

Matte, få gammla NP. Panik, jag kan inte huvudräkning :O

Äta med folk

Följa med Emelie till Lucullus, köpa glass

Prata med Emelie och Malin och äta glas

Cykla hem

Träna

Åka buss till teater

Prova kläder :D
jag ser ut som en arab, haha XD (hur man nu kan göra det :'P)
Men, det blri nog bra, får se hur det blir med strumpor o grejs.
Reta Anna för att hon var glittrig i ansiktet och hade gröna ögonbryn, hon hade inte fått bort allt smink från produktionerna.

Vänta på bussen länge
Prata med Emma och Max

Åka hem

Äta kräm

Nu somnar jag snart

kanske läge och gå och lägga mig, ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback