Anna Blogg -

Pojkväns katalogen

Faktiskt hunnit med en del idag :D
Gjort klart rapporten
Mamma ska kolla på den imorgon
Spelat lite lite piano sådär
OCH gjort present till Emma med mamma
Hon önskade sig en pojkvän
Hon vann en.
Hon fick en katalog med lite olika att välja på
En var jättesöt faktiskt :O
Han fick bli 16 år och heta Albin XD (dock typ Grahn eller nåt i efternamn :'P)

Happ, happ

Imorgon ska vi bada på G-vik med klassen
Tack men nej tack

Kommer nog motionsbada hela tiden tror jag

Och nu ska visst Simon gifta sig med Emma XD
Okej, hela historien:
Jag ska bli envåldsvärldshärskare när jag blir stor
Emma ska bli min vänstra hand och långsamt ta över
Simon ska gifta sig med Emma, typ... XD
Och sen ska han döda henne :O
Så kan man ju inte göra :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback