Anna Blogg -

"Ni håller er inte till dagordningen!"



Okej, denna dag började med att jag vaknade.
Jippi!
Aja
Cykla till skolan
Kolla på början av American History X på engelskan
Kunde inte hålla mitt föredraget på SH för det fanns inget internet i matsalen.
Idag skulle alla vara klara
TVÅ grupper kunde redovisa
Ja, men duktigt där.
Aja
Vi fick sluta tidigare
Sedan matte, funktioner o grejs, jag börjar jaga upp mig inför nationella...
Sedan lunch again med trevligt folk

Sedan teater
Vi kollade på tvåornas produktioner
Himla duktiga är dem :D
Mkt kul

Sen äta pirog,
Sen dra till kyrkan
Niclas hade köpt frukt :D
Möte, sen draget
Uja, vi får se hur det här ska gå ihop...
Det blir nog bra hoppas jag
Hem, äta, duscha
Nu sitta här
Måste läsa i KUHI bok innan jag somnar med, fem sidor, det klarar jag

kanske träffa Kari på Torsdag <3

Och angående andra inlägget, givetvis menade jag inte att det var kul att Nora ramlade, utan att vara barnvakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback