Anna Blogg -

Min brors flickvän

Idag
Sovmorgon
Cykla till skolan
Kör, lite halvsomna sådär...
Sedan idrott
Inte många där
Leka gladiatorerna, kul :D
Sen hem för att det två lektionerna efter lunch var inställda
Äta hemma
Slappa framför tv:n
Gymma med min ömma moder

Slappa mer framför tv:n (Har ett arbete som ska redovisas på Tisdag som jag kanppt börjat med, jippi! Blir nog inge gym på Söndag, då jag ska vara i kyrkan, ska vakta lite barn i 30 min och grejs)

Aja

Sen var jag o mamma på bio. Hennes present, ett halvår senare bara...
Såg Min brors Flickvän
Brukar inte gilla romantiska komedier, och denna lät inte så bra
Men, åh, det var den
Riktigt kul :D
Skrattade högt flera gånger (försökte dock att inte skratta högt när ingen annan gjorde det...)
Rekommenderas!
Buzz buzz

Aja, bör la sova nu, kanske...
Jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback