Anna Blogg -

Lördag gillar vi

Jao, jao
Överrsakningfest för Anna igår, kul :D
fast blidde inte så mkt överaskning, för hon fattade att något var pågång då det behövde vända och åka och tanka och grejs precis när de kommit hem XD
Haha, aja kul iaf, och grattis Anna :D

Idag har jag varit produktiv... inte...
Aja
Ätit på pacos med min ömma moder, gott :D
Sånt gillar vi

Och nu har vi köpt vindruvor och citron och lakrits glass, vilkets åt hos emma och var väldigt gott :D
Fattar inte att de inte öppnat den...
Aja

Uhum, spleat lite piano, emn har gått ski idag :O
Okoncentrerad idag

Och det här himla regnet sabbar min träning -mutter-

Men gym imorgon iaf
Och förhoppningsvis köra bil med pappa
Standard just nu när vi ska nånstans:

Jag: Jag kan köra!
Mamma/Pappa: Visst/säkert
Jag: jag kan köra.
Och ibland med tillägget: Men det kommer inte gå fort och jag kommer säkert krocka med nåt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag vet. Vi ska träna, någon gång...Fast jag vill gärna ha en extrabroms innan du ska ut med mig i trafiken.

2008-04-12 @ 21:09:16
Postat av: Anna

Men skaffa det då?

2008-04-12 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback