Anna Blogg -

Längesen

Inte skrivit på länge
Hel enkelt för att jag inte hunnit och har prioriterat annat.
Så här kommer ett långt inlägg om hela min dag

Måndag
Sista röst lektionen för ettan
Har varit kul, faktiskt :D
Nu blire rörelse

Sedan data surfa, för jag orkade inte lyssna när han gick igenom programmet igen...

Sen, hmm, svenska och engelska

Och sen piano, trevligt :D
Kan nästan hela låten nu

Sen, jaa, sen vare nog inge mer

Tisdag
Tisdag innebär teater, vad gjorde vi?
Jag minns inte
Jo, just ja, vi pratade om yrken
Lite småsomnigt nästan
Aja
Och så vare neglska, hörövning
Och smahäll där jag inte gjorde nåt
På kvällen vare träffa småungarna och träna teater
Småungarna är vädligt livliga
Men jag gillar dem endå
Sen vare egen teater
Alla var trötta
Blev lite halvflumm
Citat från Hasse:
"Det var bara en liten småhund"
"Luspudel"
"Din fagra snorvalp"
Han gillade hundar den dan

Onsdag
Onsdag är en ohändelserik dag
Jag filmade till DAA med Viktoria och Emelie framför kameran och Jessica som störande moment
Kul
Söka sommarjobb med Emelie
Leta present till Anna med mamma
Träna
Typ så vare

Torsdag
Det var mooord på Markurells
Alla skulle arrangera en mordplats
Våran var mest långsökt tror jag
En grupp hade inget blod
Det var smart när vi skulle plocka ihop..
Det var bloood överallt i typ alla andras
Mysigt hörru:P
På kvällen vare se "En herrgårdsägen"

Fredag
Idag började som helt ok dag
Blev skitdag
och sen bättre igen
Och nu måste jag duscha, och sen ska Anna firas


Kommentarer
Postat av: K

OCH du träffade på mig på torsdan^^ inte att glömma!

2008-04-11 @ 21:54:11
URL: http://kaschi.blogg.se
Postat av: Anna

Nej, inte glömma^^
Då blev Anna glad :D

2008-04-12 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback