Anna Blogg -

Körslaget


(bilderna krånglar med mig, därför ni får dem i miniatyr, ledsen)

Vet att det blir många inlägg idag, men kan bara inte låta bli
Körslaget (som jag bara kollar på för att Laxå är med, och för att Saras syster Malin är med i den kören) tänkte ja behandla nu
Eller nej, inte riktigt, men nästan
Först:
Läste i tidningen att kändisarna bara var där sista repet. Jaha tänkte jag.
det visste jag redan, dels hade Malin sagt det, coh dels så hade Emma sagt att kör B:s ledare hade varit där och tränat med laxå kören förra Fredagen
Jaja, det här inlägget skulle egentligen handla om denna människa (hittade tycärr ingen bättre bild):


Brolle
Han var nämligen kul tyckte jag (dock kommer det säkert inte låta så kul nu när jag återger det)
Det pratade dialekter innan Brolle skulle in.
Och sen när de ställde frågor till honom svarade han bara schjupp (alltså, ni vet det där typiska norrländska ljudet?) Aja, det avr kul iaf XD
Han har så fin blick för övrigt :O Påmminner om en Online ledare vi har (okej, det där lät fel, det ska absolut inte tas så)
Jag har kommit fram till att det nog är typiskt norrländskt.
Varför känner jag inga norrläningar? (för tro't eller ej, emn det gör jag inte)
taskigt hörru
Haha, får väl flytta uppåt när jag blir äldre ;)
Eller inte, det är kallt där :O
Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback