Anna Blogg -

Idag

För jag orkar inte skriva om igår, igår var både bra och jättedålig

Men, idag
Börjar med sovmorgon, det gillar vi.
Dock svårtt o sova med en mamma och pappa som kollar på en, så jag gick upp lite tidigare än plnerat.
Läste Harry Potter istället, haha :'P

Cykla till skolan
Fortfarande kallt, sno handskar av nån... (mina är så kalla)

KUHI först, långtråkigt. Prata lite med Hjördis efteråt, det blir nog bra...

Matte, betygsnack

Jag lutar mot MVG men inte riktigt.
Så jag bör skriva MVG på NP, mysigt värre...
Aja

Sedan luncha med trevligt folk.

Sen tänkte jag ta min cykel och cykla hem
Men, det tänkte inte Emma.
Fick ett sms, och helt plötsligt stod hon där vid cyklarna (och skrattade åt mitt allvarliga vetenskapliga experiment)
Och utan att jag riktigt visste hur det gick till så var vi påväg gåendes hemåt
Istället för att ta 25 minuter så tog det en och en halvtimma och komma hem.
Men, åhh så värt vare :D
Köpa glass på ICA.
Vila på Ronnie Petterson statyn
Mhm, Emma+Glass+Sol=Anna älskar
Sånt tycker vi om

Skjuta fram träningen till Fredag (vadå, jag lat?)

Sen inte göra något
Har analyskladd klar nu
Och har spelat lite piano

Imorgon ska jag sova länge :D
Planerar dock att vara i skolan cirka halv elva istället för elva.

Aja

Nu gör min kära moder jordgrubbskräm, vilket är nästand det godaste som finns efter hallon kräm :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet, jag gör jättegod jordgubbskräm...XD

Och det var inte så att vi tittade på dig i morse. Jag smög mig ner under täcket och värmde mig lite. Pappa kom från andra sidan.

2008-04-16 @ 19:37:39
URL: http://nogg.se/soz
Postat av: Mamma

Jag vet, jag gör jättegod jordgubbskräm...XD

Och det var inte så att vi tittade på dig i morse. Jag smög mig ner under täcket och värmde mig lite. Pappa kom från andra sidan.

2008-04-16 @ 19:37:54
URL: http://nogg.se/soz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback