Anna Blogg -

Fredag 4/4

Okej, idag
Vakna, mysigt.. inte :O
Inte kunna läsa tidningen (del 2) för den hade bror min rivit av på mitten...
Aja, sen buss till skolan, för att kunna ta bussen med Jessica och Viktoria sen så att de hittade

Iaf sen kör
Mysigt värre

Nej, men helt okej sådära

Sen en hååltimma
Sitta i biblioteket och försöka plugga
Det blev tråkigt jag skickade sms istället XD

Lala, vi har lååång håltimme. Jag har tråkigt.
Pluggar svenska. Tråk.
Du undrade verkligen va?
Så intressant
Nej, förlåt, jag ska inte störa, men är tråk :O

Hehe. Jag ligger å sover i min sköna säng xD

Tss!
Sjuka, dumma människa! XD
Så kan du ju inte göra :P
Men, nästa vecka är du i skolan igen!
Annars, annars...

:O:O!bitch!o:O: nu kommer jag verkligen inte (6) bara om du inte är på skolan....

Jaha, nehej, nej nej, jag får väl bara inse att ingen tycker om mig.
Var hemma och sjuk du bara, var det!
Jag bryr mig inte

Oj, vad ni undrade va? XD

Iaf sen lunch med Emmas kompisar
Till Lucullus och köpa youghurt, äcklig mat

Sedan svenska
Vi tog en pedagogisk promenad för att ta reda på hur vi ska redovisa svenskan
Min grupps promenad gick till parken där de sattes sig och rökte

Ska nog göra hemprov på svenskan tror jag...

Sedan Samhäll
Bestämt vad jag ska jobba med :D
Blir nog bra
Prata lite med Olle och Daniel
Sen blev jag och daniel utkörda haha XD
Nejdå, vi gick frivilligt

Sedan träffa jag Jessica och Viktoria
Viktoria skulle sanbbt köpa foundation, men den fanns ingenstans, stackaren...

Sedan buss hem, hämta grejer och så till Emma U-Ö o fira henne :D

Sådant tycker vi om, uhum, uhum
Mycket trevligt :D

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback