Anna Blogg -

Ballonger

Dagen idag
Vakna nio
Sega runt sådär
Gå till Emma
Få skjuts till kyrkan
Barngudtjänst först med Jörgen Lithell och herr Hibiskus
Lite småkul sådär
Sen vare vakta barn aka blåsa ballonger...
Barnen skulle släppa ner ballonger på de vuxna i slutet, så ja, det blev till och blåsa, 200 ballonger hade vi, men alla blev inte uppblåsta och en del smällde.
Och jag är verkligen inte bra på att blåsa ballonger.
Och inga barn lyssnar på mig, nånsin
Sen vare fika, gott, gott fika :D
Träffa massa trevliga männiksor också <3
Sånt gillar man, uhum
Inse att jag inte skulle hinna träna eftersom jag har plugg, ska redovisa på Tisdag, knappt börjar
Och imorgon har jag piano, och sen ska jag visst vara barnvakt
Kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback