Anna Blogg -

Back on track

Okej, tillbaks igen nudå
Alla gamla inlägg sparade i ett wordokument
Bra så

Idag:
Vaknar, i tid, tack så mycket klockan :D
Iallafall
Sen, sen, ja-a du
Mamma var så snäll och gick runt i pyjamas och sa "Det är ganska skönt att bara slöa"
Tack, för det mamma!
Cykla till skolan, lite duggregn så, mysigt...

Första lektionen: KUHI med Hjördis
Redovisningar
Kändes inte som att det gick så bra...
Men hon hade inget att tilägga efter iaf.

Sen matte, geometri
Tror att jag börjar fatta det nu, kanske...

Sedan lunch med lite filk
Sedan staden med Emelie
Leta present till Emma U-Ö, blev lite desperat där på slutet XD

Min kära pappa kom och hämtade mig.
Först regnade det.
Sen ville jag bara hem snabbt :O
Aja

Sen träna, mys hörru...

Sedan hem

Planen nu är att skriva på rapporten (är ju kanppt hemma imorgon och på fredag) spela tio minuter piano och göra Emmas present (kommer nog inte ske något av dem)

Happ, happ
Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback