Anna Blogg -

Aj aj

Vet att jag inte skrivit på länge
Förlåt
Men idag, då
(ja, jag sitter här i stället för att göra något vettigt som att städa mitt rum eller äta, vilket jag måste göra bägge, men mina lår gör faktiskt ont efter all cykling)
Jaja, dagen
Jag vaknade
Jippi
Men med solen blir man glad
När jag åkte till skolan hade ingen annan gått upp... kul (och jag kom precis på att jag måste duscha, typ precis nu...)
Aja, i skolan
Engelska
Diksutera American History X, faktiskt försöka att inte prata så mkt och lyckas hyfsat tycker jag själv.
SH, se två bra redovisningar.
Sen välja vad vi vill jobba med på miljöarbetet, jag ville samma som två andra, så vi får se hur det funkar...
Tänkte göra dokumentär, men då måste jag få in film i datorn, och så måste ljudet börja funka
Om vi inte har FireWire i gamla datorn
Mamma? (Jag vet att du läser detta)
Aja, sen äckelpäckig lunch
(Jag missade förövrigt Musikarnas konsert, för jag prioriterade småbarnen, men, men jag överlever det :D)
Sedan matte
Snart nationella :S
En halvtimma matte imorgon, sen är nästa lektion NP
Vilket blir avgörande för mitt betyg
Jippi
Sedan lite godare lunch igen (åt inte vegetariskt denna gång, var nästan lika smart som med curryn där, det var spenat, och jag gillar inte sepnat...)
Sedan teater. Markandsföring. Först prata massa, sen skulle vi komma på hur vi skulle markandsföra en viss pjäs i grupper och skissa affischer. Kul :D
Sen. cykla hem
Planera kalas med Emma
Skicka iväg massa sms
(Mamma, jag skulle vilja ha en samalscheck snart 0:) (och precis där kommer du ropa på mig och fråga vad den där smajlisen betyder, jag vet det, förneka det inte)
Sedan, mera cykla
Till kyrkan denna gång
Draget, träffa småbarnen
En träning klar, och, ja.. kaos...
Aja, sen cykla hem (aj, aj, aj seeegt)
För övrigt hemskt och cykla idag, motvind och så hamnade massa grus och skit i ögon och mun
Hittade morfars träskor i hallen, han är här nu alltså
Men ingen hemma
Morfar här för att jag fyller imorgon, åhh vad gammal man börjar bli XD

Jaja, of to the shower, and then to clean my room

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu märks det att jag har haft lite mycket omkring mig. Har läst detta, men inte märkt att det fanns saker riktat till mig. Det fanns ju ingen smajlis, smajlisar för mig är små glada figurer. Och samtalscheck har jag ju köpt. Det vet du ju. Den ligger i min plånbok och väntar på dig.

2008-05-04 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback