Anna Blogg -

Jahapp

Idag har Anna gjort, inte mycket.

När jag vaknade av den väldigt fina signalen från min mobil, som jag bara älskar, inte så tänkte jag på fullaste allvar, att nej, klockan KAN inte vara såhär mycket, det är omöjligt. Men, nej, det var sant, så jag fick dra mig upp för att duscha.

Efter att som vanligt stressat mig igenom frukost satte jag mig fem minuter senare än tänkt på cykeln för att ta mig till skolan. Det var mycket rödljus, och det var motvind. Lite mindre mysigt alltså. Och jag var helt säker på att jag skulle komma sent (vilket jag iof är istort sett varje morgon, men ändå) Kom dock till Markurells fem minuter innan lekitonens början, bra jobbat av mig tycker jag. Dock var jag helt nedsvettad redan innan lektionens början, vilken var dans. Har haft hälften av alla mina danslektioner nu, och det är väl helt okej, men det finns en anledning till varför jag går teater.

Sedan lunch med lite folk, helt ok, mat för en gångs skull. Det fanns ost,  givetvis överdrev jag mitt ostanvändande. Osten i skolan är inte ens god. Jaja. Sedan insåg vi att det kommit ut en Leif International, vilket gjorde Viktoria rädd, för hon kanske var med i den. Så vi var ju tvungna att dra och kolla. Och, ja, hon var med. Vilket hon tyckte var pinsamt, men jag tyckte det var skitkul XD

Sen övergav jag dem, när det snart skulle ha lektion och jag hittade lite studiegruppsfolk. Först hängde jag lite med dem i Stallet, aldrig varit där förut faktiskt, trevligt. Sen var det svenska, läsa upp saga, och lösa lite och fylla i blankett och annat grejs.

Sedan dagens roligaste lektion, historia med Hjördis. men vi fick sluta tidigare, det var skönt. Haha, Hjördis tror att våra Måndagar är jobbiga, dem är iof jobbiga för att det är måndag :'P

Sedan cykla hem och kolla på tv, mys.

Nu vill jag ha muffins

Men, jag borde plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback