Anna Blogg -

Idag har jag lärt mig hur man gör nya mappar på datorn

Daa A känns rätt värdelsöt XD
Jag glömde skriva namn på arbetet vi gjorde idag, kom jag på när jag kom hem, får la göra det nån gång XD Han gick ju iaf bara runt och kollade :'P
Hoppas att just den lilla, lilla detaljen inte gjorde mycket, men man vet aldrig. Jag är rädd för min Datalärare :'O

På väg från datan och till skåpet träffade jag Emil, han bestämde sig för att försöka lyfta upp mig och snurra runt, vilket jag inte tyckte var en riktigt lika bra idé...

Känner mig massa smart i matte, fattar alt vi jobbar om :'P Haha, jag har dne billiga sortens matteräknare med batterier och inte solceller för övrigt, om ni undrade alltså.

Sedan var dte lunch, och äckel, äckelmat.
I Matsalen träffade man Johannes, trejvlans. Han är som han brukar. Han snackade Simpsons med sina kompisar XD

Sedan skulle vi träffa våran mentor i grupp (alla som hade den mentorn alltså) det gick snabbt, smabbt, och jag var tröttast någonsin.

Men, hade lovat Kari, så vi drog lite på stan sen, det var trejvligt, trejvligt. Äta glass :D Och köpte en tröja, så nu känner jag mig fattig, vet att jag har pengar!

Och nu borde jag plugga lite, emn stor chans, har inget jag inte kan göra i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback