Anna Blogg -

Godnatt

Jag somnar snart.
Men ska väl berätta om dan idag då kanske.

Första lektionen, engelska. Redovisning. Gick skit.
Så, och bara så, tack.

Sen svenska. Vi såg på Troja (vi jobbar emd typ antikens litteraturhistoria, myter) Så otroligt sämst film, med så otroligt många roliga repliker. Nån gång ska jag del amed mig av min citatsamlingen från den filmen. och emd en poosande Orlando Bloom, så klart. och givetvis Brad Pitt. Och givetvis ska de manliga skådespelarna flasha musklerna hela tiden. Vi hann bara se lite. Tack!

Sen matte, känner mig smart, fatatr ju typ alt XD Ja, efter att läraren förklarat iaf :'P

Sen lunch, äckligt, äckligare, äckligast. Åt nästan tre knäckebrödsmackor. Sen bestämde jag mig för att gå och köpa youghurt på Lucullus, men påvägen dit ser jag lite studiegrupppskompisar (tre stycken) på Bagdad. Så jag gick in dit och åt deras börd och pommes frites (bara lite grann, faktiskt XD) sedan teater.

Jao, kan inte minnas allt XD lite ljug övningar, och sne skulle vi oockupera ett hus medans ploisen försökte släppa ut oss, kul! Jag har ett fint märke på armen XD

Sedan cykla hem i duggregn, mindre mysigt...
sedan hinna vara hemma lite, coh sedan teatr igen.
Idag var det kul igen :D
Vi kanske spårade ut där ett tag, lite gran... XDD
men det var kul :D
Yes, trejvlans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback