Anna Blogg -

För att jag äger på rubriker helt enkelt

Okej, min dag idag, jag vet att ni är intresserade, innerst inne, erkän det bara ;)

Första EOS lektionen (Estisk orientering för er som inte vet det). Dans har jag då först. Mycket trevligt då man är förkyld, eller inte. men kunde vara med på dte mesta iaf, tog det lugnt på en del, men blev iaf lite bättre med tiden, elelr, ja, blev egentligen inte bättre på dansen, men endå :'P
Själva dansen var rolig då, ja, eller, ja, helt ok. Hade varit roligare om man inte avrit sjuk, men whateva.
Sen lunch, sen hittade jag Malin och pratade lite med henne, trejvligt. Hon var sjuk, så hon skulle inte vara med på idrotten, så hon var cool med lapp!
Sen såg jag Magda, och drog med henne till matsalen, och övergav mina klasskompisar lite, ehehe.
Sen träffade jag Emma, just det, och hon skulle köpa biljett till karro fest, så då gjorde så klart jag också det, känner mig fattig nu XD Gjort av med hela uhm, 110 kr idag :P
Iaf, sen var det svenska i matsalen, jag hade glömt mitt papper som skulle in, så det kom pappa med, curlingföräldrar!
Aja, sen skulle vi berätta om en bok, så jag och min grupp gick ut och satte oss i matsalen.
Trevligt.
Matilda och jag hittade mobbkompisar. (Hon mobbade mig! Okej, att jag mobbade tillbaks, men endå) Vi var flummiga. Citat:
"Det är status att vara mobbad!"
Sen skulle vi ha kulturhistoria med Hjördis (tycker att det är så himla kul att säga (det och historia med Hjördis) så säger det så ofta jag kan:'P) Men då kom Skolsystern och kuratorn och pratade och vi fick fylla i papper.
Innan det åt Matidla apelsin, när jag berättade hur jag brukar äta apelsin spårade vi ut lite..
Iaf, fick sluta 25 min tidigare. Tack Hjördis!
Sen stan med Emma, eller, ja, vi fikade, var sjukt sugen på fika faktiskt, gott, gott^^
Och sen lite stan och sen var jag med när hon köpte kamera sen, trevligt^^
Haha, kom precis på att jag glömde mitt utbrott i morse, well, det hela gick ut på att jag blödde näsblod så jag missade bussen, men det fixade sig, känns som om jag mer eller mindre blött näsblod hela dan, mysigt! Så är det för mig när jag är förkyld.
Träffade därefter Linn, Magda och några till när jag skulle till bussen. har inte sett Linn på så länge, har däremot sett hennes syster en del...
Åkte på Gymnasiekortet som jag fick idag hem. Hehe
Träffade Monica på bussen, trevligt! Vi pratade om gemensama bekanta och annat mer eller mindre trevligt.
Härlig människa!
Och nu tror jag att jag vill gå och kolla på tv, får se om jag orkar :'P
Vill ha glass iaf tror jag.

Och den som orkat läsa allt det här är duktig och får en kaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback