Anna Blogg -

2/9-Söndag

Det var länge sen jag skrev nu, alla förvånade räcker upp en hand. Nej, ingen, precis som jag trodde.

Jag gillar inte att vara sjuk. Och framförallt inte att sova när man är helt förkyld och täppt och blä. dessutopm blöder jag massa näsblod. Mindre kul, emn jag är van :S

Ledig i fredags, skönt! Men, jag har inget busskort, så får åka på mitt eget  i morgon...
Men mamma och pappa betalar, så det är lugnt :'P

Två svenska läxor till imorgn också, en att renskriva intervjuv med gruppkamrat, vilken jag håller på med, men det ska finnas plats för ort, tror att det gör det nu... Och en att berätta om en bok. Har bestämt bok och skrivit upp i väldigt, väldigt stora drag vad den om. (Har tex skrivit: Oscar, Andra Världskriget, så) Men borde gå bra och bara komma på rakt upp och ner, brukar göra det...

Har träffat alla mina lärare nu, och första intrycket är att dem är bra. Känns skönt det iaf.

Hehe, blir kul med kör också, kommer behöva ha idrottskläder på mig då det bara är en fem minuters rast emellan, men det ska nog gå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback