Anna Blogg -

Tråkig

Jag känner mig tråkig.

Happ

Pratade ut med P idag, typ iaf, men det känns skönt.

Datakunskap är nog förövrigt än så länge ett rätt meningslöst ämne. Eller, nej, jag lär mig en del, men det är ju så himla tråkig eftter som jag, och här vill jag bara slänga in ett citat av min lärare: "Varför måste du vara så... äckligt snabb?"
Ja, ni förstår kanske. tråkigt är det, för inte får man fortsätta, men vem tror ni gör det endå i smyg? Och är klar tidigare på även nästa uppgit?
Japp, ni gissade rätt (ja, om ni gjorde det alltså, jag vet ju inte vad ni gissade)
Jag får hjälpa alla andra...
Förstår inte riktigt i vad problemet lige ribland, för på det flesta ställen står det precis, och då menar jag precis, hur man ska göra i trevlig röd text.
Dessutom tycker jag att han borde hjälpa mig lite mer, jag prioriteras ju inte direkt, som man kanske förstår...
Aja, nu har vi bara två G-uppgifter kvar, jag har typ en kvar då jag är nästan klar med sjuan, men vill få hjälp och fixa till den snyggare.

Vi har två lektioner idag. Andra är matte, vi har matteprov på tisdag, jag fattar ingentng, bokstavligt talat. Uhm, nej, det gör jag, mer än en hel del andra i klassen tror jag, men jag tänker hålla hårt i miniräknaren när det ska räknas med minus, dte lovar jag. Är bara massa konstiga regler och skit då... Bah! Men tror att jag börjar fatta även det nu... Hoppas jag....

Happ, sen träffade jag mina föräldrar och åt på Pacos, det var massa gott :D Lite trejvligt sådär.

Mamma hade visst sickat sms till min kusin också, så nu vet jag vad bebis heter, Lova Christina, fint, tycker jag :D Och vi ska träffa dem och alla på höstlovet, kul, kul :D

Sen hem och plugga var tanken...
nej, men spelade piano och kände mig jätteduktig, spelade mycket, och satte ihop hägerhanden med vänsterhanden, då jag bara spelat högerhanden tidigare. Kände mig jättestolt, visst lätt låt, men ändå...
Sen blev engeslkan klar, vi ska ha muntlig redovisning på fredag, om en tv-show man gillar, jag valde LOST, som kanske inte är favorit just nu, men kom inte på någon annan.

Och nu ska jag väl plugga grekiska gubbars namn. Vi ska ha prov på antikens litteraturhistoria på tisdag också, så två prov direkt efter varandra, typ en halvtimmas mellanrum då vi ska käka... Myes :O Och det är rätt tidigt cokså, kommer ju vara hungrig länge sen  :'O Aja

Men, jag ska inte klaga, vi har rätt rejält mycket slappt ändå, så... Haha, estetare vettu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback