Anna Blogg -

Jao...

Nästan inga lektioner idag, eller, alla lektioner var korta.
Satt ett tag och pratade med Matilda och Sandy som kände henne, skönt att den tiden fanns.

Hade massa tid innan pianot, aja.
Sen stan med mamma, köpa present till pappa och tröja till mig, såg röd manchester kjol jag vill prova, har dock inget till :'O Och vill inte lägga dem pengarna, men, men :'P

Dagens fundering är makaber, jag vet, men varför säger man att folk hoppar framför tåget. det är väl knappast så att man ser att, här kommer tåget, då hoppar jag ner framför det....

Dagens andra fundering (eller första, beroende på hur du ser på det), jag förstår inte hur folk kan skära sig själva, hur man kan komma till en punkt då man faktiskt gör det att se dina ärr får mig att undra

Idag hoppas det, men man blir ju nästan lite stolt ;)
Nej, men,alvarligt, grattis! Väldigt välförkönt.
Gillar bilden dem valt också:
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1225694

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback