Anna Blogg -

Jag vet att du älskar mig, alla gör det

Idag da,
Engelska på morgonen, wordgames och kolla på Fawlty Tower, jag blev massa frustrerad :'O Kanske inte riktigt min typ av humor....

Sedan svenska, vi fick besök av attitydskolan (och precis här muppade visst datorn, så jag får skriva om allt från här :D) Var iaf en delfolk som hade synliga eller osynliga handikapp, och så berättade de om dem, och vi fick sätlla frågor o så, var bra, intressant.

Sedan matte, vi satt tre stycken vid ena sidan av ett bord, och det var pratigt, men jag lyckades jobba. Sista gången vi jobbade om ekvationer, och jag känner mig smart XD

Sedan var det lunch, äcklig, äckligare, äckligast

Sedan teater, vet inte riktigt vad vi gjorde ;)
Ehehe, jodå, vi började på ett nytt avsnitt, trejvlans.

Pappa fyller år idag, så åt kladdkaka när jag kom hem, masssa gott!

Och så åkte jag och pappa till marieberg, för mina hörlurar gick sönde ridag, så pappa köpte nya till mig, snällt^^ Anna glad :D

Och nsrat är det teater igen, inte alls pepp, för sen tid, och lite jobbigt med teater sist i skolan, aja, blir nog bra :O
Vill faktiskt bara börja på en pjäs XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback