Anna Blogg -

Jag är så bra och vissa lärare är så jobbiga

Happ, bara för att Hjördis är trött på Måndagar för att hon har två långa lektioner så ska hon göra om i vårat schema. Elakt!

-mummel-

Aja

Vi hade musik idag, det är kuuuuuuul!


Vi spelade, jag är sämst, men kom ju ihåg massa mycket ju :D

Piano utan Eva, fick ha vikarie, lite mysko XD
Aa, nej, men aaa, jag hade spelat på lite 0:) Och så suger jag verkligen på det där med takt. Mne det visste vi väl redan.



Två prov imorgon, mamma förhörde mig på svenskan, tror det kommer gå helt ok. Matten kommer väl gå dne också, hoppas jag. Tänkte räkna lite sen, men är ju rätt körd whatsoever om jag inte kan det nu :'O

Happs


Jag vill ha skolkatalogen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback