Anna Blogg -

Lalalala

Nej, jag har inget vettigt att säga

Hej

Jag borde plugga

Och damma och dammsuga mitt rum, mys!

Har KUHI-prov på Torsdag, och det måste gå bra, och jag kan ingenting just nu...
Tyo flera hundra års kulturhistoria på tre sidor är det vi ska kunna, men läser alla massa sidor i boken också, iaf minst en gång, bara för att, och det är faktiskt rätt intressant...

Aja, vi ska göra soaps på engelskan, ska bli kul :D
Vi spolade idén med mord och Åbytorp, förlåt Ida!
Men det var enklast så

Och mitt engelskapapper är puts väck borta :O
Får be Olle om ett nytt...

Och jag känne rmig dukitg, kan Cecilia Lindh :D
Oftast iaf, ibland blir det fel XD men iaf, en vecka!


Och min mamma är bra ibland, först ringde hon Cubus, och sen gick vi in, så jag fick 100 kr tilbaks på min jacka :D

Och så var vi på museét och utställning om Brickebacken, kul!


Mamma fyllde år i Fredags med, gammal hon är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback