Anna Blogg -

Ida är liksom Yoda

För hon talade om för mig att vi har sovmorgon imorgon, och jag blev gald, glad, glad :D

Och innan jag glömmer det, länk till min nya video, på beställning
DETAHLY HALLOWS SPOILER!!!

http://www.youtube.com/watch?v=W2JfDkeh3v0

Men, nu kommer min dag fårn beginning to end.

Vaknar, har drömt mysko drömmar (som inehöll Snape, tror jag, och andra mysko grejer) har legat o vänt mig lite i sängen också, då jag inte vågat gå på toa eftersom jag är sjukt mörkrädd och då behöver musik, och min cd-spelare står uppe.
Ligger kvar i sängen lite för länge.
Duschar lite för länge.
Stänger inte dörren ordentligt när jag duschar, så en del av mina kläder (inte jeans och tjocktröja) blir dygnsurt. Känner mig smart, och har därför ett par fuldagar

Stressar i mig gröt

Skyndar mig till bussen, det snöar, jag blir glad :D
Hinner till bussen, i bra tid.

Hittar inte Emma på bussen, visar sig att hon satt långt fram och jag bara missat henne.
Smarta jag...

Går av bussen och halkar iväg till stallet.
Har min sista musiklektion :'(
Ensemblespel, jag spelade piano, det gick ju... mindre bra, och jag ska vara bra på piano XD Nej, men suger verkligen på o spela med folk

Sedan, sedan, lunch, eller nej, först in till nybyggnaden för o kolla om Hjördis var sjuk (det var hon inte) där står Johannes och har snöbollskrig, med ryggen mot mig. Självklart tar jag en snöboll, ställer mig typ en meter bakom honom och kastar så att den hamnar på sidan av hans huvud och glasögon, så himla kul XD

Sedan lunch, äckelmat :S

Och jag träffade folk och var uppvarvad, och glömde att jag skulle ha lektion.
Rusa till datakunskapen, hann bra, han var dessutom försenad.
Lära sig nytt program, tråka i det, inte lära sig något spec jättekul....

Aja, nu kanske det äntligen blir lite okej iaf.

sedan lunch igen, med nya människor, men åt bara en macka då.

sedan hänga lite i stallet

sedan svenska, vi såg Moulin Rouge, så himla gudomligt underbar film :D
Att se på, åhh, jag är skadad, men den är verkligen, så, åhhhh!
Och jag hade makten och skötte fjärkontrollen :D

Vi fick häften med info om oss (minus två pers) och dikthäftena, läskigt!

Sedan, sedan tll Lucullus med Simon, jag fick pepparkaka med mjukädelost och glögg, drack inte upp allt, han inte.

Köpte chokladkalendrar :D

Sen sat vi på kulturskolan o åt. Simon hade en långfranska, det såg kul ut :D

Ahh, jag bar hans sax en bit, orkade typ fem meter XD Så han tvingade mig o ta hans väska istället. Happ
Men nästa vecka får han klara sig själv, för jag har piano typ tjugo över då , alltså en timma tidigare:D
Brao, brao^^
Skönt för mig

Gick massa bra o spela :D

Sen hem, sen, sen rensrkiva, blä, blä, blä, hata och inte klar, men ska göra klart på Onsdag o skicka in, så det blir nog bra
Vi ska filma då med, venne vilka kläder jag ska ha...
Aja, ordnar sig

Och sen inte få mat på jättelänge, så, jag blev typ helt aooo!
Men sen fick jag mat så lugn igen nu :'P

Hehe, Kari berättade om en av hennes kompis kallade NervJon
Nu vill jag ju träffa han ju

Tycker lugnt att du ska köra på o se vad som händer^^

Och hjälp detta blev långt, men nu ska jag ta kort med min moder


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jadu.... Du får väl leta upp honom då? Han heter ju herrkratta på bdb bl.a...

2007-11-28 @ 12:28:57
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback