Anna Blogg -

Höstlov

Okej, okej, jag vet att ni alla längtar efter att få reda på vad jag gjort på lovet, men ni måste vänta lite till.

Eller, nej, ni får reda på det nu istället.

Först har jag sytt medeltidsklänning (inte riktigt klar, men endå) med Emma, Anna och Linnea, mycket trevligt.

Sedan på Onsdagen kom även Morfar och Moster, vi åt på Pacos, gott :D
Och var i Wadköping, så jag fick örhängen av mamma, födelsedagspresent XD

Sedan på Fredagen bar det av till Horndal, träffa Lova, hon var söt^^ men skrek mycket, speciellt när jag försökte hålla henne XD
Tack så mycket!

Hennes lillebror var också söt och rolig att leka med.

Och det är ungefär kortfattat vad jag har gjort, ohh, vad intressant XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback