Anna Blogg -

Fredag

Idag, idag, idag
Kom till Skolan, skjutsad av pappa, onödigt, men skönt. Skulle ha kör, kul med en liten gubbe som sitter och visslar i mitt öra vid vissa toner...

Ida och My satt några rader bakom, dem somnade (var Karrofest igår, det märktes)

sedan idrott, och det avr väl, jao, jag venne :O

Sedan så träffade vi lite C elever, Olle hade inte varit på deras lektion, så vi chansade att han inte skulle vara på våran och slutade.

Väntade på att pappa skulle hämta mig, så följde med Simon till Lucullus, för han skulle köpa julmust, äckligt!
Han berättade lite om vad det gjort på förfesten, ehehe....
Fanns en anledning till att typ halva klassen avr borta kan i säga XD

Sedan åkte jag och pappa till Vingåker, kökade pizza och kollade Outleten. Hittade bara en t-shirt (som kanske är lite liten 0:) ) Men, trejlvigt och umgås med pappa, faktiskt :'P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback