Anna Blogg -

En kanske inte så händelserik dag

Sovmrgon idag, pga av kompledigt :D
Vaknade nio, orkade inte fixa håret eller nada, så åt lite frukost, läste Harry Potter, tog det lugnt och gick till bussen.
Kom till Markurells vi elva då klassrådet började. Ett för en gång skull lugnt klassråd (var inte så många där, gissar att en del teaterare skippade det för o få bärja ännu senare) sedan lunch, hmaburgare, var la okejm bättre än mycket annat men fortfarand einte gott (har jag sagt att jag inte gillar våran skolmat? 0:) )

Sedan historia med Hjördis, myeees! Hon pratde vi anteckande, ffårgot in på torsdag, tänkt på förtidpension? (nej, förlåt, det är elakt :O)

Sedan idrott, vi dansade :D
Första dansade alla på, fast man dansade i par, typ. Andra var typ rund dans, man dansade med alla (eller, ja, det var ju uppdelat i killar och tjejer, så man dansade inte med alla, men inte med samma hela tiden heller)

Mycket kul :DD

Basket däremot... Är kul, men dålig kondis jag har :O

Aja

Sen, orka duscha i skolan, så åkte hem, åt och duschade, spelade lite lite, sen Online.
Inget planerat, så vi satt typ o pratade, trevligt :D

Till Borli i år?
Kanske, jag vet inte, ska Emma, så... (och det ska hon nog)

Sedan hem, titta lite på tv, äta choklad som mamma köpt, och sen landa framför datorn

Intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback