Anna Blogg -

En kanske inte helt dum dag

Och jag har inte gjort så mycket idag, och det har varit skönt.

Men fått en del läxor klara, så imorgon väntar renskrivning.
Hatar renskrivning och anser att det borde dö, men, men....

Matten kan jag ju inte göra så mycket mera på en det jag kan, vilket visade sig vara inte så mycket :S Får fråga mamma, eller mattelärare...
Aja

och sen engelska kvar. Lala måste synka lite med mina kära kamrater tror jag, delar av det iaf. Måste synka delar av det med Simon iaf, eller så skiter jag i honom och bestämmer allt.
mwohahaha

Vi ska filma på Onsdag, ingen aning vad jag ska ha på mig?
Får se om det ordnar sig, vi får se, jag tvivlar, baa
Aja, nånting blir det ju alltid

Och jag måste träna på mina d och t för de låter för svenska, hmm, undrar hur de ska låta då?
Kanske borde fråga Olle (åhh, det där låter lika misslyckat varenda gång!)

Haha, tio pers har sett min nya youtube video sen igår XD Sen att den inte är så bra är en annan sak :P
Borde jag länka?
kanske
Nån annan gång

Borde jag ha tränat mer på pianoläxan?
Ja
Men nu är det försent

Over and out

Kommentarer
Postat av: K

hey, länka!

2007-11-26 @ 20:25:14
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback