Anna Blogg -

"Brian, help me unpack!"

Bara för att Ida är bra på att skrika Biran (oh, det här är andra blogginlägget i rad som handlar om Ida XD)

Iaf, min dag.

Inga lektioner, såå sovmorgon! nej, inte mer än vanligt (vilket ju iof ändå är sovmorgon) , för vi skulle filma.
Så in i duschen, och klarade mig utan att stressa till bussen.

Snygg var man också i en kofta som mamma tvättat så att den blivit för liten till lillebror, synd bara att den hade fula grejer på armarna. men nu har jag tagit den. Hade mascara och rouge, och matchande halsband och örhängen, håret uppsat i klämma, och fula skor. Nästa gång vi filmar ska jag ta kort, jag lovar.

Sätta sig på den försenade bussen, snacka lite med Emma. Gå av hitta en annan Emma och en Ida på Pressbyrån. Ida hade röda skor med klack och nätstrumpor märkte jag....
Sedan kom Simon, och sne bar det iväg mot Rynninge, duktiga var vi som gick av vid rätt hållplats (ändhållplatsen) ringa Daniel och fråga vart vi ska gå. Hitta Daniel och gå till honom.

Där bytte folk som inte bytt om, om, och nu fäljer en redovisning av hur alla såg ut:
(Kommer ta kort nästa gång vi filmar)
Emma: Svart tröja instoppad i jeans som hon draigt upp, stora fula glasögon och flätor i håret
Simon: Skjorta och kavaj (och jeans om ni inte fattade det...)
Daniel: För liten skjorta, typ, eh, svårt o förklara...
Ida: Ett, så sminkades hon med foundation och ögonskugga, och läppglans. Kläder var som tidigare nämnt röda klackskor (typ pumps?) och nätstrumpor, lite kort kjol (alltså inte knälång, me inte kort) rutig, röd halternecktröja som hon fick dra i hela tiden för att den inte skulle åka ner. och kofta för att dne hängde så mycket på ryggen...

Sedan filmade vi...
hann med öppningen o en sen till.
Och jag vet inte hur många gånger jag sa: "So, Tash, did you do anything fun in school today?" Eller liknande. Vet inte riktigt vad Simon gjorde i bakgrunden heller....

Anyway, sen tillbaks, beslutade mig för att inte gå på infogrejen, men Jessica ringde och sa att hon skulle gå på stan emd Victoria fram till det. Så vi hamnade på java där jag åt macka, för jag var hungrig. Sen info grejen, som gick på fem minuter. Vilket var ovärt, och onödigt, men jag fick fika med Jessica och Victoria, så jag är ändå glad :D

Och åka buss hem med Johannes och Natta, trejvligt :D

Hem, alltså.
sedan träna, myyyys...
nej, men skönt, behöver höja mina vikter, klarade uppemot sjutton istället för tolv på vissa...

Sedan hem, bli lite sur på att alla var ivägen...
Äta, sätta sig vid datorn o renskriva. Nu håller mamma på och kollar igenom teateranalys och historia, ska skicka, sen, historia skulle in idag sas det...

Blir nog bra, tror jag

Och snart är det Heroes, och jag har inte spelat så mycket piano som jag borde 0:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback