Anna Blogg -

Annas Fantastiska dag (eller inte helt så dåliga iaf)

Dagen började med att jag vaknade punkt.

Jag blev stressad, som vanligt.

Bussen var rätt sen (sådär en fem sex minuter)

Jag träffade Natta på bussen och pratade med henne, vilket var mycket trevligt. Länge sen man sågs, eller iaf pratade.

Sedan EOS, har ju musik nu. Alla hade med sig en bra och en dålig låt. Och så pratade vi lite runt det. Min mp3 lånades ut till två personer som akut behövde dåliga låtar... Bra där! Aja, jag har ju rätt mycket skit.

sedan lunch, och den tänker jag tillägna ett eget blogginlägg alldelles snart.

Sen datakunskap. Och jag gillar inte Hallon, fortfarande... Fick iaf hålla på med extrauppgifter, som var rätt svåra. Mne kund inte få hjälp, nej, för det där skulle man klura på ajälv, och kunna ju!
Aja, sen, uhm, sen lunch faktiskt XD Jag fuskade lite där på första lunchen ;)

Sedan svenska, kul, kul! Vi ska läsa upp dikter imorgon, och jag svär värsta mycket :O Mer än jag gjort någonsin sammanlagt förut tror jag... Aja, skitsamma. Ida ska spela munspel medans jag pratar :D Blir nog bra. Och våran antologi blev skitnsygg. Ida var värsta estetisk och klippte massa fina grejor.

Sedan så, jao, först gick vi till Lucullus, där jag faktiskt inte handlade något 0:) Har inte köpt något mer än godis på hela månaden, och det räknas typ inte -stolt-
Iaf vid Lucullus droppade vi av Emma och sedan gick vi till stallet.
Där spelade Ida munspel/piano, Daniel piano och Simon saxofon, det lät massa bra :D Själv åt jag mellis :'P Känner att jag överlåter det musikaliska till dem... (är man tondöv så är man)

Sedan fick Ida springa till sin buss, och efter ett litet tag behövde även jag dra, så jag och Simon satte av mot kulturskolan, och han pratade nog konstant hela vägen och jag hörde antagligen mindre än hälften.
Aja vid trefaldighetskyrkan droppade han av mig, och jag hade piano. Det gick bra, bra. Nu har jag tre låtar till nästa gång....

Myes

Aja, nu ska jag väl... spela lite kanske... och kolla lite på dikten och kanske läsa.

men antagligen hamnar jag framför tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback