Anna Blogg -

Trött

Är trött och har småont i huvudet. Skippar Onlineavslutningen, Emma är sjuk och ska inte, och då orkar jag inte helt enkelt.

Teaterföreställning i Tisdags som gick skitbra, riktigt roligt med teater just nu också, love ya guys <3

Da problem är att det är ett helt sommarlov innan jag kommer se er igen :(
Hur överleva?

har föreställning filmad iaf :D
Vi var bra, bra (okej, inte jag men ändå)


Emma var inte i skolan idag, för hon var sjuk, jag blir alltid osocial när Emma inte är i skolan...
men, liksom kände lite orka folk idag :O
Umgicks lite iaf...

Och blev givetvis dissad av Jojo på lunchen.. (satt emd andra också så gjorde inte mycket, men liksom, blä, typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback