Anna Blogg -

Lista

För att jag har tråk och inte har skrivit nåt på länge

JAG KOMMER IFRÅN: Örebro
JAG SOVER:  Alldelles för lite
JAG ÄR: Mysko
MIN FRITID: Fritid? (Blä för massa skola) kompisar teater, Online, stuff 
JAG VILL: Ha en pojkvän XD Haha, nej, ha sommarlov och börja gymnasie
OM SEX MÅNADER: Går jag på gymnasiet :'O
JAG SAMLAR PÅ: Sudd, eller, okej, gjorde, men whateva, jag har mååånga .'P
JAG BLIR GLAD AV: Glada människor :D
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: mest mig >.<
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gröna, blanka hårda gröna, duh
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Min telefon är väldigt sval
GILLAR DU GOLF: Aldrig prövat, men verkar tråk :'P
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Pengar, jao, haha, looov!
VAD HAR DU NU: tråk
SENASTE FILM DU SÅG: Hela var little Miss Sunshine tror jag
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Mig...
VARFÖR: För att jag är jobbig
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: tidigare än vanligt var dte visst så typ kvart tio i sju skulle jag tro
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Alltid, två mackor
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Haha, jaa, suprise, surise
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG :I våran familj har man nästan inte egna sängar, alla vandrar runt
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Lite av married with children (Våra värsta år)
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nepp, hade lggings förut, så
HUR SVARAR DU I TELEFON: Förnamn och efternamn
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Sluta nian :D
ÄR DU ENSAM NU: Beror på vad som menas med ensam
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Äte mer godis XD
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Inget hoppas jag, har ju glömt skolarbete i skolan 0:)
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Haha, ja-a du, åka till Indien, eh...
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Få skaer att gå skit
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Envåldsvärldshärskare
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Överallt :D
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Haha, i wish
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Mycket mycket mest :D
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Jao :'O
NÄR GRÄT DU SENAST: Uhm, bara tråar, eller verkligen grät? Nyligen tror jag, men jag minns inte
PRATA ELLER VARA TYST: Prata, ehm, ordet tyst ingår tyvärr inte i mitt ordförråd...
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Alla :D Vår
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: det kan väl hända att jag gör
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Shoppa :D uhm, spara, skänka
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Kvällen innan :D
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Kind of
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Ja, skyldig emma fyrtio kornor, skit, det hade jag frötsängt, ehe...
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: jao, linser, duh
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Nej
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Tidigare och tidigare...
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST
: Mamma
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: Aldrig
HAR DU PIERCING: nope
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Familj och vänner <3
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ: Kläder skulle jag tro...
VILL DU GIFTA DIG: tror det
VILL DU HA BARN: självklart
LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA: Beror på, får egentligen inte för mamma, för hon tror att jag kan låsa in mig :'O
VILKA LÄNDER HAR DU VARIT I: Sverige, Norge, Danmark, England
SOLAR DU OFTA: Nja
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT: Jodå, det går^^
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL: Nada
GILLAR DU ATT DANSA: NEJ
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL: Mainstream
ÄR DU FLYGRÄDD: Nej, inte spec
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN: Bra
HUR VIG ÄR DU: Ungefär som en pinne med ledproblem
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG: Mjälk (också något jag inte får för mamma)
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS: Twister :D
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN: kind of, tror på himlen
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST: Kaffe är äckligt
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU: SonyEricsson då jag bara haft detta senaste mobilerna :'P
VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET: Tänk dig den mest irriterande person du kan komma på och dublla det tio gången, så har du nått ungefär en tiondel på hur jag är 
HAR DU VARIT DEPRIMERAD: Nej
TYCKER DU OM SUSHI: Bara ätit en gång
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM: Vet ej
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: suprise, suprise, men ja
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT: nja...
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK: Nej, då hade jag dött för länge sen
VAD HETER DU I MELLAN NAMN: Jag har inget mellannamn
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA: kväll, men älskar mornarna typ vid fem sex tiden<3
VAR ÄR DU FÖDD: Örebro
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU: Blå
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT:Brun, inte ljust men inte jättemörkt heller
BITER DU PÅ NAGLARNA: Nope
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT: Jag vet inte
HUR OFTA MOTIONERAR DU: Har gjort detta alldelles för lite, ska börja springa...nån gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback