Anna Blogg -

Frankrike

Frankrike imorgon emd Franskagruppen fyra dagar^^ Blir säkert kul, kul, men jag har inte riktigt förstått det än, eller nåt...


Provade balklänning idag med alla grejer, fatta vad jag känner mig tjock :S

Ska försöka sluta småäta framförallt, och sne typ börja göra sit-ups och allra helst ta tag och börja springa regelbundet.

Iaf, klänning, blir nog jättebra, sitter lite smålustigt, men det känns bra iaf, hittade ju vit sjal tillsist också.
Tänkte kolla om jag får låna Emmas locktång, i helgen innan, så att det inte ser helt knäpp ut.

Det blir säkert bra

Var ju sol idag, så satt ute lite, och blev lite brun, dock upptäckte jag med klänningen på att det var väldigt mcyko brunt, det var liksom lte brunt här och lite rött där och lite rött där, men det blir säkert bra


Hej Anna ego!

Kan gå rätt bar i klackskor nu också :D
Mwihihi -stolt-

Eh, borde sova nu, ja, upp kvart över sex imrogon, ska duscha XD

Mina mentorer var snälla om Franrkike resan:
den ena kramade oss för att det kunde bli sista gången hon träffade oss.
Den andra trodde att jag skulle stå vid Triumfbågen och kolla på dne okände soldatens grav såp att jag tappades bort

eh?

Det blir säkert bra, bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback