Anna Blogg -

Spring is in the air

Äntligen vårkänsla!
Vi är inne i Mars och snön har inte ens smält.
Men nu har jag iaf fått vårkänslor, så gissa vem som är sugen på glass, och pinnglass ska det va!
Men tror inte jag orkar ta mig till affären och köpa (lat, jag? nej, inte alls)

Är trött och har ont i huvudet också, jippi!
Dessutom borde jag plugga, vi har SO-prov imorgon och jag såg mammas och det skulle jag aldrig klarat VG på, jippi igen!
Första världskriget, blä! Och sen blir det andra, men jag gillar andra bättre (usch, nej, låter fel :'O men jag tycker att andra är intressantare)

Emma var smart idag, men jag rokar inte förklara hur just nu, men smart var det iaf

(Usch är så extremt trött :'O)




Dagens XD:
Noor har problem med att säga Skytten ibland sa hon skitten och ibland sketen

Dagens diss:
För mycklet brunkräm!
Usch det är så ofantligt fult med folk som är helt överbruna så man verkligen ser att det har brunkräm, nej, usch!

Dagens >.<
Folk som snackar skit och klagar på andra utan att rannsaka sig själva (utan att syfta på några särskilda -host-)

Dagens Blä:
Jag är trött och har småont i huvudet och behöver plugga till SO-prov imorgon

Dagens :D:
Kompisar som står ut med en fast man är skitjobbig



Och nån gång ska jag sluta prata så mycket, jag lovar, jag jobbar på det...


Kommentarer
Postat av: E

Har jag varit smart?! Berätta vad jag sagt?! Eller var det ironi...?

2007-03-06 @ 16:53:33
Postat av: Anna

Du är alltid smart!
Kommer helt ärligt inte riktigt ihåg vad det handlade om just nu...
Eller, ja, om jag tänker kanske, men ja, tänka har väl aldrig varit min starka sida.
jag var inte ironisk iaf

2007-03-08 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback