Anna Blogg -

Skolarbete

Jag är klar med mitt gympass nu, det blev inte bra. Svårt när jag inte riktigt vet vad de förväntar sig... (Jag vet, det var Emma som sa det)

Jag hade nånting att skriva här, men då måste jag hämta en bok och det orkar jag inte.

Ska köpa böcker från adlibris förövrigt imorgon.
Kommer känna mig jättefattig :'O
Men, ja, jag vet, det är jag inte

Det kan dock inte garantera att man får alla böcker man beställer :'O

Hmmm, hur funkar det?

Jaja, men det blir säkert bra hoppas jag.
Hittade åttonde en prinsessa dagbok, men inte sjunde som jag behöver, men ska köpa en jag inte vilket nummer det är på :'P


Snart ska jag kolla på tv (Miami Ink, ja, det är faktiskt bra:'O) och göra matte typ.

Känner mig sjukt onyttig :'O

Jag som skulle starta ett nytt nyttigt liv, så gick det med det, men det visste vi iof redan innan.
Men har iaf varit ute och gått.


Jag måste ringa och boka klipptid, och ringa kulturskolan, jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback