Anna Blogg -

Och the Ark vann

Och då blev jag glad, för dem var ju helt klart bäst!

Mwahaha, måste vara första gången en bra bra låt vinner, första gången man ärligt kan säga Go Sweden! Och verkligen stå för låten


Okej, jag erkänner, jag är trött....

Och har tråkigt är sjuk

Hostar mig galen och är täppt, typ...

Ska vara hemma imorgon (och då har vi sovmorgon, bra tajmat!)

Jag som aldrig är sjuk :P


Mne sne kan jag nog ta mig till skolan.
Ska jobba lite NO imorgon också antagligen, är det enda jag har hemma

Vi har typ inga läxor till denna vecka, skönt!

Kommentarer
Postat av: Hasse

Jag gillar din blog!

2007-03-14 @ 07:04:00
URL: http://www.konferens-guiden.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback