Anna Blogg -

Hammarö

Jag har varit i Karlstad två dagar, min lillebror hade Cup, det kom fyra, men var väldigt nära att hamna i final och sen att komma tre. Seriöst mina nerver klarar inte av sånt här :O
Nej, men det var kuligt.
Hockey förstår jag iaf, värre med fotbollen... :'P (jag har läst massa <3 Äääääslkar deeeej liknande saker,m känner mig skadad, ursäkta dådå)
Okej, ännu en rolig historia:
-Vad är det för likhet mellan en glass och en elefant?
-Båda börjar på G för glassen heter Gunnar

Äkta Anna humror, eller vad XD
Jag har riktigt kul åt denna, jag evt inte men, ja, uhm, hej, hej

Jag lyssnar på The Ark på youtube (haha, isätllet för att ladda ner liks ;P)
Jag vill ha en The Ark skiva, får önska mig när jag fylller år, om dreas nya kommit ut då? Om jag tänker rätt nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback