Anna Blogg -

Sommartv

Vissa av er skulle säga att "Nehej, nu har Anna för mycket fritid" Och, ja, jag är väl benägen att hålla med.
Men vad ska man göra på ett sommarlov, då inget händer på datorn och ens kompisar tycks ha övergivet en?
Jo, man tittar på tv! jag ska här ta upp några av de program som jag tittat på.
Observera att vi i min familj bara har det fina kanalerna, 1,2,4,6,7(Aftonbladet), the Voice och Barnkanalen, utbytet av program blir där efter.

The sleepover club/Pyjamasklubben Barnkanalen
Det stackars programmet har ett väldigt lamt namn till att börja med, den version som går nu är dessutom en andra version tror jag, då det från början var andra skådespleare och namn och helt annat helt enkelt. I början tänkte jag att usch, vad är det här? Men sen började jag kolla lite, och det nya skådespelarna bara växte, tror nästan att jag gillar dem mer nu.
handlingen då? Kort sagt handlar det om fem helt olikatjejer som har en klubb, och massa som händer dem. I varje avsnitt är det något nytt som tas upp och en som är "berättaren". I serien finns också Krystal och hennes lakej som är "leka" och sen dem irriterande killarna självklart.
Föröskte för ett tag sne komma på vilken av tjejerna som var sötast (fatta vad man kan ha tråkigt ibland9 tror dock att Charlie vann.
Förövrigt tror jag att det kan utvecklas till romans melan Charlie och den irriterande killen som jag för ögonblicket inte kommer på vad han heter. men tyvärr brukar serien inte följa upp såna trådar, skulle vara spännande annars.

V.I.P 6
Pamela Andersson springer runt i fula kläder (och oftast mycket höga klackar) och skjuter på folk, behöver jag säga mer?
Hon är frontfigur för en livvaktsfirma som ska skydda folk, och i varje avsnitt tror jag att de lyckas klanta sig.
Plus för Johnny Cho, asiaten som gör roliga karatetrick.
Mycket vapen, mycket sprängmedel, mycket fula kläder å pamela Andersson vägnar.

The Zack Files/Arkiv Zack Barnkanalen
En serie jag helt ärligt inte fattar varför jag kollar på, för den är extremt dålig, brukar zappa mellan den och V.I.P tror jag...
Anyway handlar om Zack som det händer massa onaturliga saker för och hans kompis Spence som ska fixa det, tur för alla att Spemce är ett geni.
Ett program du skulle klara dig bättre utan, men kul är det.

Will and Grace 4
behöver kanske inte säga mer än så, alla vet väl vilket program det här är?
Jao, han är bög, hon är inte, båda letar efetre kärlek och beter sig oftast allmänt barnsligt...
Här finns också Jack, yperbögen som är allmänt konstig och alkholisten karen som skämmer ut sig utan att fatta dte själv, typ...
Ni vet vad det går ut på.

The seventeens show 4
Helt ärligt tror jag att det här är det första bra programmet jag kollar på...
Även här tror jag att ni vet vad det handlar om innan (stackars er annars)För att citera information där det står något som:
"Eric Forman och ahns vänne rä unga och väntar på att livet ska börja, men mest hängr det i Erics källare"
Minuste här är ju att man sett de flesta avsnitten innan och man vet vad som ska hända.
men ändå, Anna gillar


Sådär, nu har ni lite program att tråka ut tid med, enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback