Anna Blogg -

Marknadsafton

Möjligt att jag skriver lite mer i detta inlägg senare, för alla er som väntar på mina dagboksanteckningar från paris kan jag emddela att dte är påväg, jag är bara lat

Min dag idag:
Syslöjd först, blev klar med min väska :D det gick fort och jag kännde mig stolt:)

Sen blev jag sur då folk tog mina nycklar så jag inte kom åt mitt fika, det gick över lite när jag och Emma stod på borden i syslöjdsalen och sjöng lite ehehe...
(bara Magda, lollo och Fillan där)
När dagen avr slut (vi fick sluta tidigare) gick jag och Emma med Magda hem till henne och gjorde klart Tinas present (nej, hon fyllde inte alls i typ November) anyway, klara nu.
Citat:
"Han vill ha sex efter äktenskapet" (magda)
"Vill inte du det?" (Emma)
Sedan fick vi den briljanta iden att ta oss upp till Marknadsafton och även lämna av Emma vid bion (där hon inte skulle på dejt). Innan vi lämnade av henne han jag dock köpa skor och bli smått överfallen av Emil (Magda blev värre överfallen XD)
Efter att vi lämnat av Emma, släpade jag fort bort Magda där ifrån. Vi sötte snart ihop med Emil och Julius och Bjrön igen, Julius var elak mot Magda, sen bestämde sig Emil för att gå lite med oss istället, så han hjälpte mig att välja solglasögon.
Kommer inte ihåg precis vad han sa, men det gick ut på att jag skulle lita på honom, okej tänkte jag.
När jag köper solglasögon brukar det gå till såhär:
Anna hittar ett par snygga solglasögon, gillar Anna färgen och tycker att det sitter hyfsat köper Anna.
Idag gick det till såhär:
Emil hittar ett par solglasögon som han tycker Anna ska prova, Anna provar och kollar sig i spegeln, tycker inget speciellt, Emil tycker att bågen borde vara rundare, eller att näsan ser för liten ut eller liknande, okej säger Anna och provar nästa par han ger henne.
Har mog aldrig provat så många glasögon i hela mitt iv XD
Men det var trevligt.
Efter att ha gått lite till (då vi bla gjort flygplan av reklamblad (inte alls min idé) som Emil plus Magda kastade lite XD) var Emil tvungen att åka hem, vi sa hejdå till honom, och sne gick vi till Pressbyrån och köpte glass som avnöjt i slottets skugga (skugga och skugga, det var en väldans massa sol), jag diskuterade allvarliga ämnen.
Sedan gick vi lite till, avslutade emd att köpa jordgubbar :D
Gott, gott^^
Väldans lyckad dag alltså, bara det att ingen kommer kunna skriva i min fina bok imorgon, då sidorna inte räcker XD
Får pracka folk nästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback