Anna Blogg -

Måndag

Värd dag?
Jag venne

Ovärt o komma till skolan 9.30 för o lyssna på en människa prata om vad man gör när man går bild.
Skulle mycket hellre sova

Sedan hamnade jag i bibblan med lite studiegruppskompisar.
Övergav dem när klasskompisar kom, käkade med, trejvligt

Sedan upp till datan, suck, suck, suck, suck. Har jag sagt att jag inte gillar ämnet? Och eftersom jag går teater måste jag ha honom mer än Bild och musik... suck igen

Iaf, sen, sen, hänga med Emma, Simon, Daniel, Julia under lunchen (ja, jag käkare innan för att den är så sen)
sedan svenska.
Jobbiga grejor, men, men

Kristin pratade bra, intressant

Sedan piano, drog dit tidigare för o kolla om jag skulle ha tidigare, det skulle jag, men min lärare hade glömt och dragit över på tiden på den innan.
Men den efter kom inte, så satt och snackade med henne.

sedan hem, göra klart Historia, ska bara renskriva, tråååååk.
Och venne om svenskan ska vara klar imorgon,det är den inte.

Dagens låt: Hey There Delilah
Dagens fråga: Jag hörde att Hasse hånglade emd nån på Karrofesten, vem kan det ha varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback