Anna Blogg -

Idag da

Nej, nej, ingen lust o skriva, men, men

Idag skulle jag börja 12.50 eftersom spec och klassråd var inställt (eller, ja, vi hade inget iaf)

Kom till klasrummet typ 12.55, min lärare kom strax efter som tur var. Vi skulle jobba med frågorna var vi ville, vi som var klara kunde sluta, happ, skitkul.
Sitta i biblioteket ett tag

Idrott, kul, Familjen Larsson och lite annat grejs.

Sedan staden med Emma för och hitta present till Khadija. Jobbigt  med tung väska o gympapåse. Men det gick

Efter många om och men och ett Burger KIng besök, var vi klara.
Vi rörde oss då mot pappas jobb för och dumpa mina jobbiga väskor. (ja, jag hade en handväska i skolväskan XD)

Sedan Online, julavsluting, men kom gärna nästa gång :P

Var la, sådär, jobbiga killar som stör :S

och äcklig gröt, men jag och Elin äger ju XD
Haha, nej, men, trevligt och träffa Emma faktiskt

Och jag beter mig typ som ett svartsjukt ex XD Haha, venne varför, inte bra var det :'P

Och Nicki upptäckte att jag visste vem Linn var som han har på msn, så nu kan inte hon spionera åt mig mer, skitockså XD

Aja, sen buss hem, eftersom vi trodde att Emmas pappa skulle vara kvar sent. Hna kom samtidigt som oss....


Sen baka två limepajer till imorgon, och sen sitta här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback