Anna Blogg -

Idag är det Tisdag

Och det är synd om mig, för jag har ingen teater gånger två. Varken i skolan eller hemma.

Så engelska först. Fick göra annat, gick och satte mig i bibblan efter ett tag och snackade med folk

sedan svenska, läsa och betygsnack. Ligger på VG, måste höja mitt språk. Happ.

Sedan sluta :D Så äta lunch i skolan (kycklingsås, med PAPRIKA, men helt ok)

Och sen staden med lite trevligt folk (Emelie och Sara) Jag och Emelie hittade många roliga grejer medans Sara var borta och hade lite skola.

Efter många om och men avslutades present köp till Kari (hon skulle till Nora idag förövrigt :D Mwihihi^^ Haha :'P).
Aja, har julklappar till Emma nu också, eller snart iaf.

Vill att gejerna till mamma ska komma :O
Börjar bli segt nu ju....

Happ, happ

Sedan träffa pappa och köpa mobil.
Så är fattig nu, men med snygg mobil :D (men kan inte få fast bakstucket, får mamma göra när hon kommer hem)

Och nu kom bror hem

Happ, ska noh läsa lite One Piece som jag fick på namnsdag nu

Kommentarer
Postat av: K

oh, what will I get?^^ btw så var jag hos min pojkvän (A)

2007-12-11 @ 23:21:57
Postat av: Anna

Hehe, ahh, jag vet :D:D:D:D

Det får du se ;P

2007-12-12 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback