Anna Blogg -

Dagen då Anna träfade Ullis, eller dagen då Ullis såg Motala

Det ringer i min telefon på morgonen hos Kari. Okänt mobilnummer. Jag svarar
U: hej det är Ullis
J: Oj, hjälp
U: Du, jag har klantat mig, jag har tagit fel tåg och är påväg till Motala.

Jaha, så kan man ju också göra, funderade på och fråga om det var en ursäkt för att slippa träffa mif, men avstod.
Så, istället för att träffa Ullis halv tolv träffar jag henne halv två.

Min kära fader skjutsade mig till stationen och efter att ha tagit reda på vart tåget skulle komma gick jag dit.
Står inne vid trappan för att jag tänker att det var lite varmare där 8dte var det inte)
Sedan kommer tåget. Jag stannar kvar eftersom jag tänker att hon kommer nog hit, men då får jag syn på en person som stannat och ser sig lite omkring, inser att det måste vara Ullis och börjar gå mot henne.

sedan bar det av mot Wadköping där vi gick på Marknad, mycket trevligt var det :D
Hittade lite rligt greks gjorde vi
En ängel som likande Ullis bla
Och så såg vi tomten :D
Ullis blev massa glad över det :P

sedan förs vi ihjäl, det var kallt, kallt, kalare, kallast) så tog oss till Hälls och drack varsin Chai latte, gott vare^^
sedan kom in kära moder och min kära kompis Emma och hämtade oss.
Och så såg vi på julspel i kristet Center, bar avr det, duktiga var dem.
men behövde gå på toa, vi ahn inet det innan :'P

sedan lämnade vi av Ullis på stationen, och så vitt jag vet så hamnade hon i Hallsberg.

Mycket trevligt var det

sedan åkte vi hem och dog av för mycket godis ätande..
(Snacka om att känna sig tjock, ätit massa godis o annat varje dag i helgen)

Och så avlsutades Dagen då Anna träffade Ullis, eller Dagen då Ullis såg Motala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback