Anna Blogg -

Bowling

Idag da, Bowling med Emma, Elin o Johan, mycket trevligt.
Jag kom inte sist :D
Eller, naj, egentligen kanske jag gjorde det. En liten tjej bredvid också råkade få över sitt klot i våran ränna, och den gick i mot grejen som drar runt med kloten o så fick jag en spärr av det :/
Så egentligen kanske jag och Emma kom lika sist.
Jag vet inte
men trevligt var det, jappa, japp
sedan SingStar med Emma och Johan, Elin skulle till....... STALLET! svårgissat va?
men jag ska nog dit efter klockan sex imorgon och få rida :D

Attans du, får se hur det går XD

Kommentarer
Postat av: K

åh, bowling, och SINGSTAR!!! Får jag vara med nästa gång? *le sött*

2007-12-30 @ 16:20:43
URL: http://kaschi.blogg.se
Postat av: Anna

Klart du får^^

2007-12-30 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback