Anna Blogg -

About evrything and nothing all at once

Och det här får bli ett av de där långa inlägen du vet, där jag skriver om allt jag gjort sen i Fredags, innan jag går och lägger mig.

Till att börja med verkar det vara massa kärlek just nu :D Eller, jao, hur man nu ska beskriva det, men iaf kärlek på ett håll, och typ på ett annat, och jag vill vara kär, även fast det är sjukt jobbigt, så saknar det lite.
Och alltid kul och läsa sms kompisar fått från folk som är kära i dem, jag blir helt, naaaaw (Förlåt Jessica)

Ok, men i fredags. Först kola på musiktvåornas produktion. Rätt så bra, en del var riktigt kul/bra. Musik från olika tidsepoker, och så var dem utklädda.

Sedan idrott, jag var ombytt men gjorde nada, då man fick välja mellan pingis och trampett. Först var det några som spelade pingis, men dem fick jag inte avr med, men sen hoppade alla trampett, och jag är lite för feg för det....

Sedan, sedan bytta om, snabbt, inte duscha eftersom jag inte gjort något. Inte hitta folks, så äta med Emma och hennes klasskompisar, trejvligt.

Sen hitta folk (eller, Emma hittade mig, jao (förvirrande när jag känner tre Emma, jag vet) )
Sedan till Daniel och filma. Alla var lite småtrötta på det. Men dte var kul, och blev nog bra :D Får se på fredag. Duktig Ida har redigerat.
Dock säger jag doing rätt mycket, och det låter som om jag säger going :S
Jaja, så får det va...

Sedan hem, årlig julmiddag. Alla barn åt. Snackade vi något? nej, inte speciellt...
Aja, det får va som det är med den saken^^

Sedan Lördag, upp relativt tidigt, för man ska vara i skolan på Öppet Hus klockan tio. Rejält ovärt då vi typ inte gör nånting, men, men
Sedan lite stan köpt klart julklapp till Lillebror, börjat till Emma, och det är allt jag gjort...
Eller börjat till mamma också, om jag bara får grejerna på posten nån gång :O

Aja, sedan blev det Söndag, jag tog det lugnt, tränade med pappa, lite halvnyttig sådär.

Och idag då, Måndag, komma till skolan kvart över åtta för att ha bild. Men den är inställd...
Så tre timmar hål. Jippi!
sedan data med Janne, också jippi!
Är iaf för en gångs skull inte klar först....
Aja, aja, aja

Sedan svenska, bibliotikarie (hur stavar man till det?) Pratade om böcker, och sedan fick vi välja böcker. Ska läsa Ingen grekisk Gud precis. Julia rekomenderade.
(lånade även en Lessing bok, över julen sådär:P)
Vilket betyder att jag kommer ha TRE tjockis böcker till skolan imorgon -dö-

Japp, happ, allt ordnar sig nog.
sedan piano, gick la bra, sista nästa gång, så juavslutning, som börjar först halv fem... Usch för o vänta så länge :O

Happ, happ, nu ska jag väl ta och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback